HOTĂRÂREA nr . 1 din 8.10.2024 privind aprobarea orarului pentru anul școlar 2024 - 2025
HOTĂRÂREA nr . 1 din 8.10.2024
privind aprobarea orarului pentru anul școlar 2024 – 2025
Consiliul de administrație al Creșei Nr.1 ”Alice în Țara Minunilor”, întrunit în ședință în data de 7.10.2024,
În temeiul:
– Ordinul nr. 600/2018 al Secretarului General al Guvernului pentru aprobarea Codului controlului intern/managerial al entităţilor publice;
– Ordinul nr. 6.223/2023 pentru aprobarea Metodologiei-cadru de organizare şi funcţionare a consiliilor de administraţie din unităţile de învăţământ preuniversitar.
Având în vedere prevederile:
– Legea învăţământului preuniversitar nr. 198/2023, cu modificările și completările ulterioare;
– Ordinul nr. 5726/2024 privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare şi funcţionare a unităţilor de învăţământ preuniversitar.
HOTĂRĂȘTE:
Art. 1 Se aprobă orarul antepreșcolarilor pentru anul școlar 2024 – 2025, conform anexei nr. 1 la prezenta hotărâre.
Art. 2 Se aprobă orarul personalului pentru anul școlar 2024 – 2025, conform anexei nr. 2 la prezenta hotărâre.
Art. 3 Cu ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei hotărâri se încredințează directorul unității de învățământ.
Art. 4 Prezenta Hotărâre se înregistrează în registrul de evidență a hotărârilor C.A. și se păstrează la dosarul hotărârilor adoptate.
Președinte Consiliu de Administrație,
prof. Alice Racoviță
Secretar,
Zaharia Maria
Voturi
– pentru 6
– absenti 1
– împotrivă 0
Elaborat în 1 (unul) exemplar
Ex. 1/1
HOTĂRÂREA nr . 2 din 8.10.2024 pentru aprobarea Comisiei de Control Intern Managerial
HOTĂRÂREA nr . 2 din 8.10.2024
pentru aprobarea Comisiei de Control Intern Managerial
Consiliul de administrație al Creșei Nr. 1 ”Alice în Țara Minunilor”, întrunit în ședință în data de 07.10.2024,
În temeiul:
– Ordinul nr. 600/2018 al Secretarului General al Guvernului pentru aprobarea Codului controlului intern/managerial al entităţilor publice;
– Ordinul nr. 6.223/2023 pentru aprobarea Metodologiei-cadru de organizare şi funcţionare a consiliilor de administraţie din unităţile de învăţământ preuniversitar.
Având în vedere prevederile:
– Legea învăţământului preuniversitar nr. 198/2023, cu modificările și completările ulterioare;
– Ordinul nr. 5726/2024 privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare şi funcţionare a unităţilor de învăţământ preuniversitar.
HOTĂRĂȘTE:
Art. 1 Se constituie Comisia pentru monitorizarea, coordonarea și îndrumarea metodologică a dezvoltării sistemului de control intern managerial din cadrul unității, în componența prevăzută:
Presedinte – Prof. Racoviță Alice
Secretar – Geangu Alina
Membru – Coroamă Sofia – Maria
Membru – Zaharia Maria
Art. 2 Se aprobă Regulamentul de organizare și funcționare a Comisiei pentru monitorizarea, coordonarea și îndrumarea metodologică a dezvoltării sistemului de control intern managerial din cadrul unității.
Art. 3 Se aprobă Programul de dezvoltare a sistemului de control intern managerial.
Art. 4 Prevederile prezentei dispoziții vor fi duse la îndeplinire de către Compartimentele din cadrul unității.
Art. 5 Prezenta Hotărâre se înregistrează în registrul de evidență a hotărârilor C.A. și se păstrează la dosarul hotărârilor adoptate.
Președinte Consiliu de Administrație,
prof. Racoviță Alice
Secretar,
Zaharia Maria
Voturi
– pentru 6
– abțineri 0
– împotrivă 0
– absenți – 1
Elaborat în 1 (unul) exemplar
Ex. 1/1
HOTĂRÂREA nr . 3 din 08.10.2024 privind numirea Comisiei pentru prevenirea şi combaterea violenţei, a faptelor de corupţie şi discriminării în mediul şcolar şi promovarea interculturalităţii
HOTĂRÂREA nr . 3 din 08.10.2024
privind numirea Comisiei pentru prevenirea şi combaterea violenţei, a faptelor de corupţie şi discriminării în mediul şcolar şi promovarea interculturalităţii
Consiliul de administrație al Creșei Nr.1 ”Alice în Țara Minunilor”, întrunit în ședință în data de 07.10.2024,
În temeiul:
– Ordinul nr. 600 / 2018 al Secretarului General al Guvernului pentru aprobarea Codului controlului intern/managerial al entităţilor publice;
– Ordinul nr. 6223/2023 pentru aprobarea Metodologiei-cadru de organizare şi funcţionare a consiliilor de administraţie din unităţile de învăţământ preuniversitar.
Având în vedere prevederile:
– Ordinul nr. 5726/2024 privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare şi funcţionare a unităţilor de învăţământ preuniversitar;
– Ordinul nr. 6134/2016 privind interzicerea segregării școlare în unitățile de învățământ preuniversitar, cu modificările și completările ulterioare;
– Legea nr. 272/2004 privind protecţia şi promovarea drepturilor copilului, cu modificările și completările ulterioare;
– Legea nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţia persoanelor, cu modificările şi completările ulterioare;
– Ordinul nr. 6235/2023 pentru aprobarea Procedurii privind managementul cazurilor de violenţă asupra antepreşcolarilor/preşcolarilor/elevilor şi personalului unităţii de învăţământ, precum şi al altor situaţii corelate în mediul şcolar şi al suspiciunii de violenţă asupra copiilor în afara mediului şcolar;
– Ordinul nr. 5707/2024 privind aprobarea Statutului elevului;
– Hotărârea nr. 1065/2024 privind aprobarea Planului naţional de combatere a violenţei şcolare.
HOTĂRĂȘTE:
Art. 1 Se constituie la nivelul unităţii în anul școlar 2024- 2025, Comisia pentru prevenirea şi combaterea violenţei, a faptelor de corupţie şi discriminării în mediul şcolar şi promovarea interculturalităţii, în următoarea componență:
Preşedinte – Racoviță Alice – director
Membri:
Coroamă Sofia – Maria – educator puericultor
Grigore Gheorghe – Eduard – reprezentant al părinților
Greceanu Viorica – reprezentant al primarului, membru în Consiliul de Administrație, cu statut de invitat
Berheci Georgiana – reprezentant al Consiliului Local, membru în Consiliul de Administrație, cu statut de invitat
Ștefan Eugen Lucian – Ag principal de poliție desemnat de către Direcția Generală de Poliție a Municipiului București/Inspectoratul de Poliție Județean Constanța, cu statut de invitat.
Art. 2 (1) Activitatea comisiei se desfășoară prin raportarea și punerea în aplicare a ansamblului prevederilor legale în vigoare care vizează prevenirea şi combaterea violenţei, a faptelor de corupţie şi discriminării şi, respectiv, afirmă promovarea interculturalităţii, în mediul şcolar.
(2) Comisia pentru prevenirea şi combaterea violenţei, a faptelor de corupţie şi discriminării în mediul şcolar şi promovarea interculturalităţii analizează abaterile disciplinare ale beneficiarilor primari care săvârşesc abateri și propune sancţiunile disciplinare aplicate acestora, potrivit prevederilor Statutului elevului, Regulamentului-cadru de organizare şi funcţionare a unităţilor de învăţământ preuniversitar şi ale regulamentului de organizare şi funcţionare a unităţii de învăţământ.
Art. 3 Atribuțiile Comisiei pentru prevenirea şi combaterea violenţei, a faptelor de corupţie şi discriminării în mediul şcolar şi promovarea interculturalităţii sunt următoarele:
a) prevenirea și combaterea violenței:
– înregistrarea și raportarea la Inspectoratul Școlar a cazurilor de violență săvârșite în mediul școlar;
– analizarea factorilor școlari care au condus la săvârșirea faptelor de violență, elaborarea, revizuirea şi aplicarea Planului de prevenire şi reducere a violenţei în mediul şcolar al unității de învățământ preuniversitar;
– realizarea unui raport privind incidența, respectiv prevenirea violenței, pe care îl comunică Comisiei pentru evaluarea şi asigurarea calităţii (CEAC), în vederea includerii acestuia în raportul general privind starea şi calitatea învăţământului în anul şcolar respectiv;
– colaborarea cu autoritățile și instituțiile cu atribuții legale în prevenirea, combaterea și managementul cazurilor de violență școlară, inclusiv cu reprezentanții serviciilor publice de asistență socială, ai poliției și ai jandarmeriei;
– propunerea unor măsuri specifice, rezultate după analiza factorilor de risc, care să aibă drept consecință creșterea gradului de siguranță a preșcolarilor/beneficiarilor primari și a personalului din unitatea școlară și prevenirea delincvenței juvenile în incinta și în zonele adiacente unității de învățământ;
– propunerea, aplicarea și/sau monitorizarea unor măsuri specifice pentru promovarea stării de bine, a unui climat școlar pozitiv și a coeziunii școlare la nivelul unității de învățământ.
b) prevenirea și combaterea faptelor de corupție:
– îmbunătățirea strategiilor de comunicare pe teme anticorupție, care să ia în calcul potențialele riscuri și vulnerabilități;
– asigurarea transparenței în procesul decizional la nivel de unitate de învățământ, inclusiv a modului de utilizare a resurselor bugetare și extrabugetare;
– promovarea standardelor etice profesionale și stimularea comportamentului etic;
– desfășurarea de acțiuni de promovare a Codului de etică pentru învățământul preuniversitar;
– monitorizarea aplicării procedurilor specifice referitoare la conflictul de interese, inclusiv aplicarea ordinului privind completarea declarațiilor de interese de către personalul didactic de predare;
– diseminarea de materiale cu rol informativ privind riscurile și consecințele faptelor de corupție sau a incidentelor de integritate;
– derularea de programe și campanii de informare și responsabilizare a beneficiarilor primari cu privire la riscurile și consecințele negative ale corupției.
c) promovarea principiilor școlii incluzive:
– monitorizarea respectării politicilor de promovare a incluziunii, diversității, combaterea discriminării și a segregării școlare;
– asigurarea faptului că materialele expuse în unitatea de învățământ(ex. tablourile expuse pe pereții unității de învățământ) respectă, recunosc și reflectă cultura, istoria și limba minorităților etnice, naționale și lingvistice ale beneficiarilor primari, părinților/reprezentanților legali și ale comunității locale;
– asigurarea faptului că tradițiile, sărbătorile, evenimentele respectă, recunosc și reflectă diversitatea etnică, lingvistică, religioasă a beneficiarilor primari, a părinților/reprezentanților legali și a comunității locale;
– identificarea și analiza cazurilor de discriminare și înaintarea de propuneri pentru soluționarea acestora, Consiliului de administrație, directorului unității de învățământ sau Consiliului profesoral, după caz;
– medierea, după caz, a conflictelor apărute ca urmare a nerespectării principiilor școlii incluzive;
– propunerea unor acțiuni specifice, la nivelul claselor sau al unității de învățământ, care să contribuie la cunoașterea și valorizarea celuilalt, la promovarea interculturalității;
– consilierea cadrelor didactice în ceea ce privește adaptarea curriculumului la diversitatea etnică, lingvistică, culturală a beneficiarilor primari și a comunității locale.
– sesizarea autorităților competente în cazul identificării formelor grave de discriminare;
– monitorizarea și evaluarea acțiunilor întreprinse pentru prevenirea și combaterea discriminării și promovarea interculturalității;
– monitorizarea respectării legislației privind desegregarea școlară și, după caz, colaborarea la realizarea Planului de desegregare școlară la nivelul unității de învățământ;
d) oricare alte atribuții care sunt stipulate ca fiind de competența comisiei, incluse în cadrul prevederilor legale în vigoare.
Art. 4 Conform Ordinului nr. 6134/2016 privind interzicerea segregării școlare în unitățile de învățământ preuniversitar, cu modificările și completările ulterioare, în domeniul prevenirii, eliminării sau sancţionării oricărei forme de segregare şcolară, comisia exercită următoarele atribuții:
a) monitorizează sistematic, anual, toate formele de segregare școlară (pe toate criteriile) în unitatea de învăţământ, prin colectarea tuturor indicatorilor stabiliţi prin metodologiile de monitorizare a segregării şcolare, centralizarea lor la nivelul unităţii şi raportarea lor către Inspectoratul Școlar;
b) verifică, în conformitate cu metodologia de monitorizare a segregării şcolare pentru toate criteriile de segregare şcolară şi metodologia de prevenire şi intervenţie în situaţiile de segregare şcolară, ca la constituirea grupelor/claselor de început de nivel de studii să se asigure mixarea elevilor astfel încât diversitatea socială, etnică, culturală etc. a circumscripției şcolare să fie reflectată în fiecare grupă/clasă/clădire/ultimele două bănci/altele etc.;
c) verifică modalitatea de repartizare a elevilor între clădirile unităţii de învăţământ;
d) verifică modalitatea de repartizare a elevilor şi cadrelor didactice pe clase;
e) verifică modalitatea de repartizare a elevilor în ultimele două bănci (acolo unde este menţinută aranjarea spaţială a claselor pe şiruri de bănci);
f) verifică reflectarea diversităţii sociale, etnice, culturale etc. în spaţiul şcolar şi în activităţile didactice curiculare şi extracurriculare;
g) verifică reflectarea diversităţii sociale, etnice, culturale etc. în structurile de conducere sau organismele consultative ale unităţii de învăţământ;
h) identifică nevoile de resurse umane necesare în procesele de incluziune educaţională şi recomandă directorului unităţii angajarea acestor resurse umane (mediator şcolar, consilier şcolar, cadre didactice aparţinând grupurilor minoritare sau vulnerabile, cadru didactic de sprijin etc.);
i) identifică nevoile de formare a managerilor şcolari şi a cadrelor didactice din unitatea de învăţământ în domenii legate de desegregarea şcolară, abordări incluzive în educaţie, calitatea educaţiei în contexte incluzive etc. şi le comunică unităţii;
j) elaborează şi coordonează implementarea planului de desegregare şcolară şi incluziune educaţională în momentul în care identifică o situaţie de segregare şcolară;
k) raportează Inspectoratului Școlar progresul realizat în cadrul implementării planului de desegregare şcolară şi incluziune educaţională;
l) elaborează proiecte având ca obiectiv desegregarea şcolară şi incluziunea educaţională;
m) elaborează planul de acomodare rezonabilă şi accesibilizare a unităţii de învăţământ pentru incluziunea educaţională a preşcolarilor şi elevilor cu dizabilităţi;
n) elaborează şi coordonează implementarea unor campanii de conştientizare şi comunicare în circumscripţia sa şcolară pentru părinţi, copii/elevi, autorităţi locale şi judeţene pentru promovarea educaţiei incluzive de calitate, pentru promovarea interculturalităţii sau pentru acţiuni de desegregare şcolară;
o) propune conducerii unităţii de învăţământ parteneriate cu organizaţiile neguvernamentale, autorităţile centrale, judeţene şi locale, cu alte organizaţii specializate etc. în domeniul desegregării şcolare şi incluziunii educaţionale;
p) propune Comisiei de evaluare şi asigurare a calităţii măsuri şi activităţi de îmbunătăţire a calităţii în domeniul desegregării şcolare şi incluziunii educaţionale;
q) alte sarcini prevăzute de actele normative în vigoare pentru prevenirea și eliminarea violenței, a faptelor de corupție și discriminării în mediul școlar și promovarea interculturalității.
Art. 5 Cu ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei hotărâri se încredințează directorul unității de învățământ și compartimentul Secretariat.
Art. 6 Prezenta Hotărâre se înregistrează în registrul de evidență a hotărârilor C.A. și se păstrează la dosarul hotărârilor adoptate.
Președinte Consiliu de Administrație,
prof. Racoviță Alice
Secretar,
Zaharia Maria
Voturi
– pentru 6
– abțineri 0
– împotrivă 0
– absenți 1
Elaborat în 1 (unul) exemplar
Ex. 1/1
HOTĂRÂREA nr . 4 din 08.10.2024 Pentru aprobarea organigramei unității
HOTĂRÂREA nr . 4 din 08.10.2024
Pentru aprobarea organigramei unității
Consiliul de administrație al Creșei Nr.1 ”Alice în Țara Minunilor”, întrunit în ședință în data de 07.10.2024,
În temeiul:
– Ordinul nr. 600/2018 al Secretarului General al Guvernului pentru aprobarea Codului controlului intern/managerial al entităţilor publice;
– Ordinul nr. 6.223/2023 pentru aprobarea Metodologiei-cadru de organizare şi funcţionare a consiliilor de administraţie din unităţile de învăţământ preuniversitar.
– HCL nr.17/12.02.2024
Având în vedere prevederile:
– Legea învăţământului preuniversitar nr. 198/2023, cu modificările și completările ulterioare;
– Ordinul nr. 5726/2024 privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare şi funcţionare a unităţilor de învăţământ preuniversitar;
– Legea nr. 53/2003 Codul muncii, modificările și completările ulterioare.
HOTĂRĂȘTE:
Art. 1 Se aprobă structura organizatorică (organigrama) unității de învățământ pentru anul școlar 2024 -2025.
Art. 2 Statul de Funcții, valabil pe anul școlar curent, al unității de învătământ, anexă, face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 3 Cu ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei hotărâri se încredințează directorul unității de învățământ.
Art. 4 Prezenta Hotărâre se înregistrează în registrul de evidență a hotărârilor C.A. și se păstrează la dosarul hotărârilor adoptate.
Președinte Consiliu de Administrație,
prof. Racoviță Alice
Secretar,
Zaharia Maria
Voturi
– pentru 6
– abțineri 0
– împotrivă 0
– absenți 1
Elaborat în 1 (unul) exemplar
Ex. 1/1
HOTĂRÂREA nr . 5 din 08.10.2024 pentru particularizarea contractului educațional
HOTĂRÂREA nr . 5 din 08.10.2024
pentru particularizarea contractului educațional
Consiliul de administrație al Creșei Nr.1 ”Alice în Țara Minunilor”, întrunit în ședință în data de 07.10.2024,
În temeiul:
– Ordinul nr. 600/2018 al Secretarului General al Guvernului pentru aprobarea Codului controlului intern/managerial al entităţilor publice;
– Ordinul nr. 6.223/2023 pentru aprobarea Metodologiei-cadru de organizare şi funcţionare a consiliilor de administraţie din unităţile de învăţământ preuniversitar.
Având în vedere prevederile:
– Legea învăţământului preuniversitar nr. 198/2023, cu modificările și completările ulterioare;
– Ordinul nr. 5726/2024 privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare şi funcţionare a unităţilor de învăţământ preuniversitar.
HOTĂRĂȘTE:
Art. 1 Se aprobă particularizarea contractului educațional de către unitatea de învățământ.
Art. 2 Cu ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei hotărâri se încredințează directorul unității de învățământ .
Art. 3 Prezenta Hotărâre se înregistrează în registrul de evidență a hotărârilor C.A. și se păstrează la dosarul hotărârilor adoptate.
Președinte Consiliu de Administrație,
prof. Racoviță Alice
Secretar,
Zaharia Maria
Voturi
– pentru 6
– abțineri 0
– împotrivă 0
– absenți 1
Elaborat în 1 (unul) exemplar
Ex. 1/1
HOTĂRÂREA nr . 10 din 08.10.2024 privind aprobarea graficului și a tematicii Consiliului de Administrație

HOTĂRÂREA nr . 10 din 08.10.2024
privind aprobarea graficului și a tematicii Consiliului de Administrație
Consiliul de administrație al Creșei Nr.1 ”Alice în Țara Minunilor”, întrunit în ședință în data de 07.10.2024,
În temeiul:
– Ordinul nr. 600/2018 al Secretarului General al Guvernului pentru aprobarea Codului controlului intern/managerial al entităţilor publice;
– Ordinul nr. 6.223/2023 pentru aprobarea Metodologiei-cadru de organizare şi funcţionare a consiliilor de administraţie din unităţile de învăţământ preuniversitar.
Având în vedere prevederile:
– Legea învăţământului preuniversitar nr. 198/2023, cu modificările și completările ulterioare;
– Ordinul nr. 5726/2024 privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare şi funcţionare a unităţilor de învăţământ preuniversitar.
HOTĂRĂȘTE:
Art. 1 Se aprobă graficul și tematica Consiliului de Administrație pentru anul 2024-2025
Art. 2 Cu ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei hotărâri se încredințează directorul unității de învățământ.
Art. 3 Prezenta Hotărâre se înregistrează în registrul de evidență a hotărârilor C.A. și se păstrează la dosarul hotărârilor adoptate.
Președinte Consiliu de Administrație,
prof. Racoviță Alice
Secretar,
Zaharia Maria
Voturi
– pentru 6
– abțineri 0
– împotrivă 0
– absenți 1
Elaborat în 1 (unul) exemplar
Ex. 1/1
HOTĂRÂREA nr . 11 din 08.10.2024 privind aprobarea orarului pentru Programului “Școala Altfel”
HOTĂRÂREA nr . 11 din 08.10.2024
privind aprobarea orarului pentru Programului “Școala Altfel”
Consiliul de administrație al Creșei Nr.1 ”Alice în Țara Minunilor”, întrunit în ședință în data de 07.10.2024.
În temeiul:
– Ordinul nr. 600 / 2018 al Secretarului General al Guvernului pentru aprobarea Codului controlului intern/managerial al entităţilor publice;
– Ordinul nr. 6.223/2023 pentru aprobarea Metodologiei-cadru de organizare şi funcţionare a consiliilor de administraţie din unităţile de învăţământ preuniversitar.
Având în vedere prevederile:
– Ordinul nr. 6479/2023 privind aprobarea Metodologiei de organizare a Programului “Şcoala altfel”;
– Ordinul nr. 5726/2024 privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare şi funcţionare a unităţilor de învăţământ preuniversitar;
– Legea învăţământului preuniversitar nr. 198/2023, cu modificările și completările ulterioare;
HOTĂRĂȘTE:
Art. 1. Se aprobă la nivelul unității de învățământ, în anul școlar 2024/2025 orarul pentru activitățile desfășurate în perioada 16.12.2024- 20.12.2024 în cadrul Programul “Școala Altfel”, atașat ca anexă la prezenta hotărâre.
Art. 2. Orarul se aduce la cunoștința cadrelor didactice și elevilor unității de învățământ.
Art. 3. Orarul programului va fi comunicat cu cel puțin două săptămâni înainte de perioada pentru care s-a planificat desfășurarea Programului Național “Școala Altfel” Inspectoratului Școlar Constanța.
Art. 4. Cu ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei hotărâri se încredințează directorul unității de învățământ.
Art. 5. Prezenta Hotărâre se înregistrează în registrul de evidență a hotărârilor C.A. și se păstrează la dosarul hotărârilor adoptate.
Președinte Consiliu de Administrație,
prof. Racoviță Alice
Secretar,
Zaharia Maria
Voturi
– pentru 6
– abțineri 0
– împotrivă 0
– absenți 1
Elaborat în 1 (unul) exemplar
Ex. 1/1
HOTĂRÂREA nr . 15 din 22.10.2024 privind aprobarea Regulamentului de Organizare și Funcționare (ROF)
HOTĂRÂREA nr . 15 din 22.10.2024
privind aprobarea Regulamentului de Organizare și Funcționare (ROF)
Consiliul de administrație al Creșei Nr.1 ”Alice în Țara Minunilor”, întrunit în ședință în data de 22.10.2024,
În temeiul:
– Ordinul nr. 600/2018 al Secretarului General al Guvernului pentru aprobarea Codului controlului intern/managerial al entităţilor publice;
– Ordinul nr. 6.223/2023 pentru aprobarea Metodologiei-cadru de organizare şi funcţionare a consiliilor de administraţie din unităţile de învăţământ preuniversitar.
Având în vedere prevederile:
– Legea învăţământului preuniversitar nr. 198/2023, cu modificările și completările ulterioare;
– Ordinul nr. 5726/2024 privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare şi funcţionare a unităţilor de învăţământ preuniversitar;
– Dezbaterile din Comitetul părinţilor.
HOTĂRĂȘTE:
Art. 1 Se aprobă Regulamentul de Organizare și Funcționare a unității pentru anul școlar 2024 – 2025.
Art. 2 Regulamentul de organizare și funcționare a unității de învățământ poate fi revizuit anual sau ori de câte ori este nevoie, modificările ulterioare ale acestuia fiind aprobate prin hotărâre, de către Consiliul de Administraţie.
Art. 3 Pentru aducerea la cunoştinţa personalului unităţii de învăţământ, a părinţilor şi a beneficiarilor, regulamentul de organizare şi funcţionare a unităţii de învăţământ se afişează pe site-ul unităţii de învăţământ sau, în lipsa acestuia, prin orice altă formă.
Art. 4 Cu ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei hotărâri se încredințează directorul unității de învățământ.
Președinte Consiliu de Administrație,
prof. Racoviță Alice
Secretar,
Zaharia Maria
Voturi
– pentru 7
– abțineri 0
– împotrivă 0
Elaborat în 1 (unul) exemplar
Ex. 1/1
HOTĂRÂREA nr . 16 din 22.10.2024 pentru aprobarea Regulamentului de ordine Interioară
HOTĂRÂREA nr . 16 din 22.10.2024
pentru aprobarea Regulamentului de ordine Interioară
Consiliul de administrație al Creșei Nr.1 ”Alice în Țara Minunilor”, întrunit în ședință în data de 22.10.2024,
În temeiul:
– Ordinul nr. 600/2018 al Secretarului General al Guvernului pentru aprobarea Codului controlului intern/managerial al entităţilor publice;
– Ordinul nr. 6.223/2023 pentru aprobarea Metodologiei-cadru de organizare şi funcţionare a consiliilor de administraţie din unităţile de învăţământ preuniversitar.
Având în vedere prevederile:
– Legea învăţământului preuniversitar nr. 198/2023, cu modificările și completările ulterioare;
– Ordinul nr. 5726/2024 privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare şi funcţionare a unităţilor de învăţământ preuniversitar.
HOTĂRĂȘTE:
Art. 1 Se aprobă Regulamentul de ordine interioară al unității de învățământ pentru anul școlar 2024 – 2025.
Art. 2 Cu ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei hotărâri se încredințează directorul unității de învățământ.
Președinte Consiliu de Administrație,
prof. Racoviță Alice
Secretar,
Zaharia Maria
Voturi
– pentru 7
– abțineri 0
– împotrivă 0
Elaborat în 1 (unul) exemplar
Ex. 1/1
HOTĂRÂREA nr . 18 din 22.10.2024 pentru aprobarea Planului managerial al unității
HOTĂRÂREA nr . 18 din 22.10.2024
pentru aprobarea Planului managerial al unității
Consiliul de administrație al Creșei Nr.1 ”Alice în Țara Minunilor”, întrunit în ședință în data de 22.10.2024,
În temeiul:
– Ordinul nr. 600/2018 al Secretarului General al Guvernului pentru aprobarea Codului controlului intern/managerial al entităţilor publice;
– Ordinul nr. 6.223/2023 pentru aprobarea Metodologiei-cadru de organizare şi funcţionare a consiliilor de administraţie din unităţile de învăţământ preuniversitar.
Având în vedere prevederile:
– Legea învăţământului preuniversitar nr. 198/2023, cu modificările și completările ulterioare;
– Ordinul nr. 5726/2024 privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare şi funcţionare a unităţilor de învăţământ preuniversitar.
HOTĂRĂȘTE:
Art. 1 Se aprobă Planul managerial ce are în vedere dezvoltarea unității în anul școlar curent conform PDI.
Art. 2 Se aprobă planul managerial pentru anul școlar curent.
Președinte Consiliu de Administrație,
prof. Racoviță Alice
Secretar,
Zaharia Maria
Voturi
– pentru 7
– abțineri 0
– împotrivă 0
Elaborat în 1 (unul) exemplar
Ex. 1/1