Anunț concurs

Str. Negru Vodă nr.96
Eforie Sud
Nr.înreg: 409/03.09.2025

Anunț concurs pentru ocuparea postului ADMINISTRATOR FINANCIAR
Perioada de desfășurare a concursului 05.09.2025 – 07.10.2025

Creșa Nr. 1 ”Alice în Țara Minunilor”, cu sediul în Eforie Sud, strada Negru Vodă, nr.96, județul Constanța, organizează concurs pentru ocuparea următorului post contractual, conform H.G. 1336/2022

DENUMIREA POSTULUI: ADMINISTRATOR FINANCIAR

NUMĂRUL POSTURILOR: 1 post vacant

NIVELUL POSTULUI: Funcție de execuție

COMPARTIMENT/STRUCTURĂ: Personal didactic auxiliar

DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore/zi ; 40 de ore/săptămână

PERIOADA: nedeterminată

I. Condiții generale de participare la concurs:
Condițiile prevăzute în Art.15 din H.G. nr.1336/2022;

a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;

b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;

e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;

g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;

h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

II. Condiții specifice necesare în vederea participării la concurs și a ocupării funcției contractuale:

* Nivelul studiilor: superioare

* Vechime în domeniu: nu se cere; experiența în domeniu constituie un avantaj.

* Cunoștințe digitale(Word, Exel, contabilitate primară, etc);

* Cunoștințe de legislație specifice locului de muncă;

* Abilități de comunicare și relaționare cu personalul aflat în subordine dar și cu publicul;

* Spirit organizatoric;

* Capacitate de gestionare a timpului și a priorităților;

* Domiciliul stabil în România.

Art. 34. – În vederea participării la concurs, candidații depun dosarul de concurs în termen de 10 zile lucrătoare de la data publicării anunțului pentru ocuparea unui post vacant, conform calendarului de desfășurare a concursului.
Dosarele de concurs se depun în perioada 08.09.2025 – 19.09.2025, între orele 10.00 – 15.00, la sediul Creșei Nr.1 ”Alice în Țara Minunilor”, tel 0241/748540..

III. Documentele solicitate candidaților pentru întocmirea dosarului de concurs, conform art.35 din H.G. 1336/2022:

a) formular de înscriere la concurs adresată conducătorului instituției;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;

c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;

d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;

e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă;

f) certificat de cazier judiciar;

g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;

h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019;

i) curriculum vitae;

j) declarație pe propria răspundere privind legături de rudenie cu angajații în funcții de conducere;

k) declarație pe proprie răspundere privind falsul în declarații;

Actele prevăzute la pct-le b,c și d vor fi prezentate în original în vederea verificării conformității copiilor cu originalul.
Dosarul trebuie să cuprindă toate documentele, în ordinea enumerată mai sus. Data limită de depunere a dosarelor este 19.09.2025.

IV. Bibliografie

1. Constituția României, republicată.

2. Legea nr. 198/2023 a învățământului preuniversitar, cu modificările și completările ulterioare.

3. Legea nr. 53/2003 privind Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

4. Legea nr. 82/1991 a contabilității, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

5. Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare.

6. Legea nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare.

7. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, cu modificările și completările ulterioare.

8. Ordonanța Guvernului nr. 119/1999 privind controlul intern și controlul financiar preventiv, cu modificările și completările ulterioare.

9. Hotărârea Guvernului nr. 566/2022 privind aprobarea Metodologiei de organizare și funcționare a creșelor și a altor unități de educație timpurie antepreșcolară, cu modificările și completările ulterioare.

10. Hotărârea Guvernului nr. 2139/2004 pentru aprobarea Catalogului privind clasificarea și duratele normale de funcționare a mijloacelor fixe, cu modificările și completările ulterioare.

11. Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 1792/2002 privind aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanțarea și plata cheltuielilor instituțiilor publice, precum și organizarea, evidența și raportarea angajamentelor bugetare și legale, cu modificările și completările ulterioare.

12. Ordinul Ministrului Finanțelor Publice nr. 1917/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea și conducerea contabilității instituțiilor publice, Planul de conturi pentru instituțiile publice și instrucțiunile de aplicare a acestuia.

13. Ordinul Ministrului Finanțelor Publice nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea și efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor și capitalurilor proprii, cu modificările și completările ulterioare.

Concursul se va desfășura la sediul Creșei Nr.1 ”Alice în Țara Minunilor”, Str. Negru Vodă Nr.96, Eforie Sud ,conform următorului calendar:

Nr. crt. Etapa de concurs Data / Perioada Oră
1 Publicare anunț 05.09.2025
2 Depunere dosare 08.09 – 19.09.2025 09:00 – 15:00
3 Verificarea și selecția dosarelor 22 – 23.09.2025
4 Afișarea rezultatelor după selecția dosarelor 04.09.2025 14:00
5 Depunerea contestațiilor privind selecția dosarelor 05.09.2025 09:00 – 12:00
6 Afișarea rezultatelor selecției dosarelor după contestații 26.09.2025 15:00
7 Proba scrisă 29.09.2025 09:00 – 12:00
8 Afișarea rezultatelor la proba scrisă 29.09.2025 15:00
9 Depunerea contestațiilor privind rezultatele probei scrise 30.09.2025 09:00 – 12:00
10 Afișarea rezultatului după contestații al probei scrise 01.10.2025 16:00
11 Susținerea interviului 02.10.2025 11:00
12 Afișare rezultate proba practică și interviu 02.10.2025 13:30
13 Depunerea contestațiilor privind rezultatele probei practice și ale interviului 03.10.2025 09:00 – 12:00
14 Afișarea rezultatelor după contestațiile la proba practică și interviu 06.10.2025 12:00
15 Afișarea rezultatelor finale 07.10.2025 15:00

Concursul va cuprinde următoarele etape: selecția dosarelor de înscriere, o probă scrisă, și interviul. Se pot prezenta la următoarele etape numai candidații admiși la etapa de evaluare a dosarelor.

Pentru toate probele de concurs punctajul maxim este 100 de puncte.

Sunt declarați admiși doar candidații care obțin minim 50 de puncte pentru fiecare proba în parte.

Se consideră admis la concursul pentru ocuparea postului vacant, candidatul care a obținut cel mai mare punctaj dintre candidații care au concurat pentru același post.

Contestațiile se pot face numai pentru propriile lucrări. Punctajul obținut după rezolvarea contestațiilor rămâne definitiv.

Candidatul reușit/admis va fi încadrat pe perioadă nedeterminată.

Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul unității, la numărul de telefon 0241/748540, între orele 9.00 -14.00.

Director,
Prof. Racoviță Alice

Sari la conținut